Продавець Idilia – Ваша ідеальна оселя розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
882 відгуків
+380 (67) 150-80-65
Ваша ідеальна оселя
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У разі відправлення товару накладеною платежетою кур'єрською службою Нова Пошта прохання перевіряти цілісність і комплектність товару у відділенні. Якщо Виометри товар і не перевірили його цілісність на відділенні — заявки на компенсацію не приймаються. Умови повернення для товарів належної якості Упродовж 14 днів із моменту купівлі клієнт має право на повернення й обмін товарів належної якості за умов: - товар не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, бою; - повністю збережений товарний вигляд; - Товар укомплектований, якщо це товар, який продається паковами — кількість має бути такою, як заявлено у разі паковання. Для того, щоб повернути або обміняти товар належної якості: - потрібно зателефонувати за номерами 0957868883 або 0977868883 і повідомити про намір повернення або обміну; - відправити товар перевізником, водночас опланувавши вартість доставки або привезти особисто на наш склад за адресою — г Київ, ул. Електриків, 29; - Сповістити номер посилки та номер банківської картки для повернення засобів; - Після отримання товару та його перевірки ми відправляємо вам заміну або повертаємо кошти впродовж 3 робочих днів. Звертаємо вашу увагу, що під час повернення або обміну товарів належної якості — усі витрати з транспортування оплачує клієнт. Також представник нашої компанії не забирає пошкоджений товар на відділеннях Нової пошти, позаяк за цілісність паковання відповідає відправник. Весь товар треба обміняти, якщо збережена його цілісність і кратність, відповідно до паковання. Умови повернення для товарів неналежної якості У разі, якщо ви отримали товар неналежної якості: - потрібно зателефонувати за номерами 0957868883 або 0977868883 і повідомити про факт отримання товару неналежної якості; - не забирати посилку з відділення перевізника та відразу ж повернути її нам; - повідомити номер банківської картки для повернення засобів за оплатиний товар або сказати про намір отримати заміну; - повернення засобів або відправлення заміни відбувається впродовж 3 робочих днів; Всі послуги перевізників під час відправлення товару ненадійної якості проходять завдяки нашим рахункам. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому разі, коли товар був неналежної якості та факт браку товару був виявлений у разі отримання на відділенні. Якщо ви не перевірили якість і комплексність товару,ометрисок — компанія претензії не приймає. Претензії з доставляння за Укрпоштом не приймаються, замовлення вирушають 100% передоплаті.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner